Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Kulisy produkcji gry Cyberpunk 2077
Na kanale PlayStation w serwisie YouTube pojawił się materiał wideo poświęcony grze Cyberpunk 2077, nad którą pracuje studio CD Projekt RED. Gracze mogą zajrzeć za kulisy produkcji i posłuchać, co do powiedzenia na temat tego tytułu mają jego autorzy – Marcin Iwiński, czyli współzałożyciel studia, Marcin Momot zajmujący się kontaktami ze społecznością oraz Miles Tost będący projektantem poziomów. Zacznijmy od najważniejszej kwestii – pozycja zmierzająca na komputery osobiste, PlayStation 4 oraz Xboksa One wciąż jest daleka od ukończenia, a zadebiutuje „gdy będzie gotowa”.



Powyższy materiał wideo rozpoczyna się od „wyznania” Marcina Iwińskiego, który wspomina targi E3 2018; jak mówi, przez olbrzymi stres był wówczas „cieniem samego siebie”. Jak się okazuje – niepotrzebnie, bo produkcja, która oprócz zwiastuna prezentowanego na konferencji Microsoftu doczekała się pokazu za zamkniętymi drzwiami, została przyjęta bardzo ciepło przez przedstawicieli branży gier wideo. Niemniej, autorzy mogli ostatecznie odetchnąć z ulgą dopiero dwa miesiące później, kiedy opublikowano blisko pięćdziesięciominutowy gameplay, który przypadł do gustu znacznie szerszej publiczności.

Jak być może pamiętacie, o tym że CD Projekt RED pracuje nad grą Cyberpunk 2077 po raz pierwszy usłyszeliśmy w 2012 roku. Od tego czasu projekt „żyje” i nieustannie ewoluuje. Choć twórcy od początku mieli określoną wizję, Tost zdradza, że przez wszystkie te lata zespół bez przerwy eksperymentował; niektóre pomysły pojawiały się, umierały, były „wskrzeszane”, znów z nich rezygnowano, a teraz ponownie znalazły się na tapecie.

Autorzy musieli przy tym nauczyć się wielu nowych rzeczy – dość powiedzieć, że chcąc pozwolić graczom poczuć ogrom Night City, a także sprawić, by jak najlepiej identyfikowali się ze swoimi bohaterami, zdecydowali się na przedstawienie akcji z perspektywy pierwszej osoby (w przeciwieństwie do swoich wcześniejszych dzieł, w których prezentowali wydarzenia zza pleców Geralta). Inna sprawa, że umożliwienie nam stworzenia postaci od podstaw także było olbrzymią zmianą po tak ikonicznym herosie, jakim był Biały Wilk.

Źródło:
"Vergil" - GRY-OnLine
Klemens
2019-03-08 06:26:25
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow